Digitalni marketing

Ljudje vedno več časa preživimo na spletu. Vsakodnevno uporabljamo računalnike, predvsem pa pametne mobilne telefone, zato smo najlažje dosegljivi prav preko ponudb na različnih elektronskih napravah. Tako je digitalni marketing  zagotovo najhitreje razvijajoče se področje marketinga in poslovanja na splošno.

Pri digitalnem marketingu gre za oglaševanje izdelkov ali storitev preko digitalnih medijev, kot so spletne strani, iskalniki, socialna omrežja, spletno oglaševanje, elektronska pošta, mobilne aplikacije, sms sporočila in podobno. Pri tem se poskuša doseči čim širši krog potencialnih strank oziroma uporabnikov. Od klasičnega marketinga se digitalni marketing razlikuje po tem, da vključuje tudi analizo različnih marketinških akcij, na osnovi česar lahko ugotovimo, kaj pravzaprav deluje in kaj ne. Specialisti digitalnega marketinga so eni najbolj zaposljivih in iskanih profilov delavcev.

Digitalni marketing omogoča, da podjetje doseže uporabnika ravno takrat, ko išče določen izdelek ali določeno storitev, in ga ustrezno na njegov spol, starost, lokacijo, … tudi nagovori. Na ta način mu lahko ponudi relevantne izdelke ali storitve. Za digitalni marketing se uporabljajo predvsem platforme in orodja, kot so na primer google oglaševanje, elektronski poštni marketing, Facebook in LinkedIn oglaševanje, spletne strani, spletne aplikacije in podobno, preko katerih se oglaševalci povežejo s svojimi (potencialnimi) strankami.

Naj naštejemo še nekaj načinov uporabe digitalnega marketinga. Omenili bomo optimizacijo za iskalnike (SEO), vsebinski marketing, inbound marketing, oglaševanje na socialnih omrežjih ter oglaševanje na klik (google oglaševanje). Na koncu naj omenimo še to, da sta tako klasični kot digitalni marketing enako pomembna za uspešen nastop na kateremkoli trgu in da je treba vedno poiskati optimalno razmerje med njima.

admin

Urednik in nadzornik spletnega portala SloProfi.si

You may also like...

Leave a Reply