Google AdWords oglaševanje je lahko zelo poceni

Prepričan sem, da si tudi vi želite ustvariti zase in za svoje najbližje kar čim lepšo in lagodnejšo prihodnost. Google AdWords oglaševanje je lahko vaš pomočnik na tej poti. Hkrati pa je to lahko tudi zelo poceni pot, če k oglaševalski kampanji pristopite na pravilen način. Najceneje za vas bo, če v samem štartu oglaševalske kampanje investirate čim več, saj boste le tako lahko nastavili prave parametre, ki bodo kasnejše stroške skorajda izničili, prihodke pa izredno povečali. Saj si želite takšen rezultat? Če pa se vsega skupaj lotite na nepravilen način, je lahko začetna investicija tudi nizka, ampak bodo tudi vsi nadaljnji stroški kar precej visoki, pa še želenega rezultata ne bo oz. je zanj bistveno manjša verjetnost.

 

Za Google AdWords oglaševanje je potrebno upoštevati več parametrov, najpomembnejši pa so trije

 

  • CTR

Click-Through Rate (CTR) je kazalnik, ki prikazuje razmerje med prikazi in kliki oz. razmerje med tistimi uporabniki, ki kliknejo na točno določeno spletno povezavo s številom vseh uporabnikov, ki si ogledajo točno določeno spletno stran, internetni oglas ali elektronsko pošto. CTR je za Google AdWords oglaševanje zelo dobro in nujno orodje, saj prikazuje učinkovitost oglaševalske kampanje.

  • Primernost spletne strani

Primerna spletna stran je nujna, da bi Google AdWords oglaševanje lahko bilo učinkovito. Bolj kvalitetna kot je spletna stran, večjo uspešnost bo oglaševalska kampanja dosegla. Pomembno je, kakšno in koliko vsebine ima spletna stran, ali je vsebina napisana tako, da rešuje težave uporabnika in ali je ciljano spisana.

  • Ustreznost oglasa

Google AdWords oglaševanje mora biti zasnovano tako, da je sam oglas in oglaševalska kampanja v celoti v kontekstu z zakupljeno ključno besedo in z vsebino spletne strani, saj bo le tako oglas dosegel svoj namen.

Sliši se preprosto, pa vendarle ni povsem tako, zato vam toplo priporočam, da Google AdWords oglaševanje prepustite strokovnjakom, saj boste tako veliko več privarčevali in hkrati dosegli boljše rezultate.

admin

Urednik in nadzornik spletnega portala SloProfi.si

You may also like...

Leave a Reply