Virtualna očala in njihova cena
Virtualna resničnost je znana kot potopna večpredstavnostna ali računalniško simulirana resničnost. Je računalniška tehnologija, ki posnema okolje, dejansko ali namišljeno ter simulira uporabnikovo fizično prisotnost v okolju, in sicer na način, ki omogoča uporabniku, da je v interakciji z njo. Virtualna resničnost umetno ustvari senzorično izkušnjo, ki lahko vključuje pogled, dotik, sluh in vonj.
Virtualna resničnost soobstaja z danim realnim svetom. To pomeni, da se vstop v virtualno resničnost dogaja v realnem času, torej smo istočasno v dveh svetovih hkrati, namreč zavest se preseli v virtualni svet in čas, medtem ko telo ostaja v realnem svetu in času. Uporabniki virtualne resničnosti s pomočjo monitorjev vidijo ustvarjen virtualni svet ter dele lastnega telesa kot dele tega virtualnega sveta, hkrati pa jih s pomočjo elektronskih vmesnikov (podatkovna rokavica, čelada, obleka…) tudi občutijo kot take.
Trenutno se virtualna resničnost razvija in definira predvsem na podlagi videoiger, kar pa tudi nekako zabriše potencial te novejše tehnologije za nadaljnji tehnološki razvoj ter vpliv na razvoj in odpornost družbe. Virtualne resničnosti se lahko poslužujemo z virtualnimi očali oziroma tako imenovana VR očala, ki so zelo dobro dodelana 3D očala. Ta očala so univerzalna očala in imajo elegantno sestavljeno plastično ohišje, ki ga obdaja trpežno usnje in zelo močan trak za držanje. So pa tudi kar precej draga.
Splošno je znano, da so nove tehnologije pred velikimi izzivi, prav tako to tudi velja za virtualno navidezno resničnost. To pomeni, da je VR očala cena visoka ter ima s tem tudi manjšo dostopnost. Vsekakor se proizvajalci trudijo omogočiti dostopnost očal čim večjemu krogu uporabnikov. Že Googlova kartonasta očala in nova generacija cenejših Samsungovih očal imajo prijaznejšo ceno uporabnikom. Še vedno pa je VR očala cena zelo visoka, in je to pravi finančni zalogaj, ampak po vedno novejših napovedih bo mogoče kupiti VR očala tudi po zmerni ceni, dostopni širšemu krogu ljudi.
