Kia Optima na preizkušnji vožnji

Glede na to, da nova Kia Optima prihaja v treh različicah, si bomo v temle članku pogledali, kako se je vsaka izmed njih obnesla na preizkušnji vožnji. Kia Optima tokrat nudi možnost pogona samo na bencinski motor ali pa na bencinski motor s pomožnim elektromotorjem. Različici, ki pa nudita pogon tudi na elektromotor, pa sta dve, in ravno zaradi tega, si bomo testne vožnje in pa razlike med posameznimi različicami vozila Kia Optima ogledali v nadaljevanju tegale krajšega članka. Že takoj pa lahko povemo, da se je Kia Optima v vseh različicah zelo dobro obnesla, na kar pa so ponosni tudi sami razvijalci in seveda veseli uporabniki.

Kia Optima hybrida in bencinar

Na kratko povedano lahko rečemo, da je Kia Optima, ki uporablja za gonilno silo zgolj bencinsko gorivo, vsekakor bolj zmogljiv avtomobil. Dandanes so elektromotorji še vedno bistveno šibkejši od klasičnih, a še vedno dodajo zelo veliko moči k celotnemu avtomobilu. Treba pa je poudariti, da moč ni ravno tista, na katero so se razvijalci najbolj osredotočali, saj je celotno bistvo hibridnih avtomobilov to, da se prihrani pri sami porabi goriva.
Priznati pa moramo, da se Kia Optima hibrid in tista, ki ima možnost hibridnega priključka, ne razlikujeta prav dosti. Seveda ima Kia Optima z možnostjo hibridnega priključka malenkost večjo moč, a le-ta pri vožnji ni toliko opazna. Prav tako pa imata obe različici hibridnega avtomobila tudi izvrsten samodejni menjalnik, ki poskrbi za to, da je vožnja dosti bolj gladka in umirjena.

Baterija hybridov

Prav tako pa moramo povedati, da imata obe različici za kar 13 odstotkov boljšo litijevo baterijo od prejšnje, saj ima le-ta zmogljivost 1,62 kilovatne ure in z njo potencialno lahko na sam elektronski pogon naredimo tudi več kot štirideset kilometrov razdalje. Vidimo torej, da so razlike med hibridnimi različicami majhne, saj se le-te kažejo v skoraj zanemarljivi različni moči med obema avtomobiloma.

admin

Urednik in nadzornik spletnega portala SloProfi.si

Leave a Reply