Znaki, da koencim Q10 ni več toliko prisoten v vašem telesu

Znano je, da koencim Q10 (vitaminom podobna molekula) z leti počasi začne biti vse manj prisoten v našem organizmu. A brez panike, saj je koencim Q10 v hrani, ki jo jemo zelo pogost. Vseeno pa je treba vedeti, v kateri hrani je le-tega največ in kje še ga lahko dobimo. Namreč, koencim Q10 je tako kot vsak vitamin že na voljo vsakemu izmed nas. Vse kar moramo vedeti je, da je koencim Q10 v hrani, ki jo uživamo v svojem vsakdanu. Še boljše pa je, da točno vemo, v kateri hrani je le-tega največ. No, v temle članku pa bomo govorili ravno o tem. Šli pa bomo še korak dlje in razkrili še en način za pridobivanje koencima, saj kot vemo, ne jemo vsi enakih reči.

 

Kje dobim koencim Q10 in kako vem ali mi le-tega sploh primanjkuje?

Najprej naj povemo, da je koencim Q10 vedno prisoten v našem telesu, saj ga le-ta tudi nenehno proizvaja. Znano pa je, da ljudje po 40. letu starosti najbolj kažejo znake pomanjkanja koencima. To pomanjkanje pa se najbolj kaže pri ljudeh, ki so športno zelo aktivni ali pa pri tistih, ki zaužijejo veliko alkohola in tobaka. Znaki za pomanjkanje pa so utrujenost, bolečine v mišicah in splošno pomanjkanje energije. A brez skrbi, saj se koencim Q10 lahko dobi zelo preprosto in na vsakdanji način – s hrano. Seveda moramo vedeti, v kateri hrani je le-tega tudi največ, saj bomo le tako dobili dovolj visoko dozo, ki j potrebna za naše zdravje. Tega je največ v rdečih ribah in govejem mesu, ravno tako pa ga je tudi zelo veliko v oreščkih, kot so arašidi in pistacije. A najboljše je, da le tega zaužijemo v obliki prehranskega dopolnila, saj bomo le tako čisto zagotovo vedeli, da bo doza za koencim Q10 vedno enaka in pravilna. Prehranska dopolnila po navadi pridejo v obliki kapsule, v kateri je zgoščenega 30 mg koencima. Na dan pa naj bi vzeli eno tako kapsulo pri obroku.

admin

Urednik in nadzornik spletnega portala SloProfi.si

You may also like...

Leave a Reply